Матушевська, Н. В.
(2013)
ОНТОЛОГІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОМУНІКАТИВНОЇ СИТУАЦІЇ СПОКУСИ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70).
с. 273-277.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто характеристики комунікативної ситуації спокуси, окреслено її структурні
особливості та визначено обсяг поняття "спокуса". Встановлено, що спокуса є різновидом мисленнєво-
комунікативної діяльності, яка спрямована на досягнення певних цілей шляхом прямої та/або непрямої
демонстрації седуктивного атрактора з метою збудження актуальних потреб. Прагнення
задовольнити негайні потреби уможливлює седуктивний вплив на бенефіціанта. Виокремлено
седуктивні атрактори матеріального, соціального та сексуального характеру, що спрямовані на
збудження нижчих та вищих потреб.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |