Свінціцька, О. І. (2011) Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності : ІІІ Міжнародна науково-теортетична конференція (19-20 травня 2011 року) : зб. матеріалів / [за заг. ред. П. Ю. Сауха]. pp. 260-262.
|
Text
Download (118kB) | Preview |
Abstract
Зазначена проблема визначає необхідність дослідження принципу толерантності через «алгоритм» естетики реклами. Остання зводиться до естетичного розгляду тому, що будь-який завершений та завершений в собі досвід є естетичним (Д. Дьюї). Рекламна продукція, створена, в першу чергу, з метою комунікації, впливає на людину, а, відтак, може стати однією із причин її нетолерантної поведінки, асоціальних дій тощо.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | "Експресивна форма", реклама, толерантність, віртуально-естетична комунікація, рекламна продукція, естетика реклами, глобалізація. Б.Кроче |
Subjects: | A General Works > AZ History of Scholarship The Humanities B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) B Philosophy. Psychology. Religion > BH Aesthetics |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism, Advertising and PR |
Depositing User: | Виктория Игоревна Пустохина |
Date Deposited: | 14 Oct 2013 06:07 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 04:46 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9920 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |