Свінціцька О. І. (2011) Експресивна форма» Б. Кроче та принцип толерантності у контексті віртуально-естетичної комунікації у рекламі. Толерантність як соціогуманітарна проблема сучасності : ІІІ Міжнародна науково-теортетична конференція (19-20 травня 2011 року) : зб. матеріалів / [за заг. ред. П. Ю. Сауха]. С. 260–262.
|
Текст
Download (118kB) | Preview |
Анотація
Зазначена проблема визначає необхідність дослідження принципу толерантності через «алгоритм» естетики реклами. Остання зводиться до естетичного розгляду тому, що будь-який завершений та завершений в собі досвід є естетичним (Д. Дьюї). Рекламна продукція, створена, в першу чергу, з метою комунікації, впливає на людину, а, відтак, може стати однією із причин її нетолерантної поведінки, асоціальних дій тощо.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | "Експресивна форма", реклама, толерантність, віртуально-естетична комунікація, рекламна продукція, естетика реклами, глобалізація. Б.Кроче |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BH Естетика |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 14 Жовт 2013 06:07 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:46 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9920 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |