Мазко, О. П.
(2012)
Діалог як засіб формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов.
Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки (17).
с. 67-72.
Опис
У статті розглядається питання формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Аналізуються основні вітчизняні та зарубіжні публікації дотичні до проблеми дослідження. Розглядається процес педагогічної взаємодії у світлі культурологічного підходу до навчання. Як один з вирішальних факторів успішності педагогічної взаємодії автором виділяється культура педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Визначається сутність культури педагогічної взаємодії та її основні компоненти (цінності, наукові знання, практичні навички, професійні мотиви, професійно значущі якості, уміння педагогічної взаємодії, норми поведінки). Висвітлюються основні засоби формування культури педагогічної взаємодії у навчальному процесі та акцентується увага на діалозі як найефективнішому засобі її формування. Докладно аналізуються структурні компоненти діалогу: мотиваційний, комунікативний, емоційний та оцінний
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |