Діалог як засіб формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов

Мазко, О. П. (2012) Діалог як засіб формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Вісник Черкаського університету. Сер. Педагогічні науки (17). с. 67-72.

[img]
Перегляд
Text
Download (265kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається питання формування культури педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Аналізуються основні вітчизняні та зарубіжні публікації дотичні до проблеми дослідження. Розглядається процес педагогічної взаємодії у світлі культурологічного підходу до навчання. Як один з вирішальних факторів успішності педагогічної взаємодії автором виділяється культура педагогічної взаємодії майбутнього вчителя іноземних мов. Визначається сутність культури педагогічної взаємодії та її основні компоненти (цінності, наукові знання, практичні навички, професійні мотиви, професійно значущі якості, уміння педагогічної взаємодії, норми поведінки). Висвітлюються основні засоби формування культури педагогічної взаємодії у навчальному процесі та акцентується увага на діалозі як найефективнішому засобі її формування. Докладно аналізуються структурні компоненти діалогу: мотиваційний, комунікативний, емоційний та оцінний

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: культура, загальна культура, професійна культура, педагогічна взаємодія, культура педагогічної взаємодії, діалог.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 23 Жов 2013 12:05
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9985

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу