Мотив і мотивація „людини економічної": комунікативний аспект

Свінціцька О. І. (2008) Мотив і мотивація „людини економічної": комунікативний аспект. Актуальні проблеми управління персоналом та економіки праці: Збірник матеріалів ІІ Міжвузівської студентської науково-практичної конференції. С. 37–39.

[img]
Preview
Текст
Download (124kB) | Preview

Анотація

У дослідженні порушується питання значущості мотивації до комунікативної дії „людини економічної" в умовах соціальної трансформації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мотивація, комунікативна дія, мотивація до комунікативної дії, "людина економічна", соціальна трансформація, мотивація "людини економічної", комунікативна поінформованість, комунікативна дія.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
H Соціальні науки > HN Соціальна історія і стан. Соціальні проблеми. Соціальна реформа
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 28 Жовт 2013 06:48
Оновлення: 15 Серп 2015 04:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9989

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу