ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ

Харчук, Д. (2015) ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ТОРГОВОЇ МАРКИ. Матеріали VІ міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». pp. 32-33.

[img]
Preview
Text
Download (216kB) | Preview

Abstract

Процвітання підприємства забезпечується швидким залученням і утриманням споживачів своїми інноваційними високоякісними товарами, розширенням і зміцненням ринкових позицій, рівнем прийнятних цін. Роль торгової марки являється універсальною як для торгівлі товарами широкого вжитку, так і для промислових ринків, венчурних підприємств та постачальників послуг.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетинг, торгова марка, імідж
Subjects: H Social Sciences > H Social Sciences (General)
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Economics, Management, Marketing and Hotel and Restaurant Business
Depositing User: Інна Олександрівна Клімова
Date Deposited: 05 Aug 2015 07:57
Last Modified: 05 Aug 2015 07:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/18312

Actions (login required)

View Item View Item