Вербовська, О. С. (2011) Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 55-57.
Це - остання версія цього елементу.
|
Text
Download (515kB) | Перегляд |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PD Німецькі мови |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | завідувач С. О. Гавриловський |
Дата внесення: | 14 Січ 2012 13:12 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 23:36 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5760 |
Доступні версії цього елементу
- Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень. (deposited 14 Січ 2012 13:12) [Представлено на екрані]
Actions (login required)
Перегляд елементу |