Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень

Вербовська О. С. (2011) Мовна репрезентація адресанта та адресата у слоганах німецькомовних рекламних оголошень. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. С. 55–57.

[img]
Preview
Текст
Download (515kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PD Німецькі мови
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 14 Січ 2012 13:12
Оновлення: 16 Лип 2024 12:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5760

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу