Розвиток критичного мислення молодших школярівна уроках мовно-літературної галузі

Дорош, С. С., Гордієнко, О. А. (2021) Розвиток критичного мислення молодших школярівна уроках мовно-літературної галузі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Перегляд
pdf
Download (318kB) | Перегляд

Опис

Для розвитку критичного мислення учнів вчителю потрібно дозволяти їм розмірковувати, вільно висловлювати свою власну думку, а також цінувати їх критичні зауваження, міркування про життя і людей, залучаючи до навчання. А діти вчаться ставитися з повагою до думок інших, брати активну участь у навчанні, розвивають упевненість у собі. Безперечно, представлені стратегії роботи сприятимуть розвитку мовлення, мислення, а значить, допоможуть формуванню відповідних компетентностей.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 16 Черв 2021 08:48
Останні зміни: 16 Черв 2021 08:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32860

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу