Сидоренко, Н. І. (2005) Стильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителів. Вісник Харківського університету. с. 136-140.
|
Text
Download (73kB) | Перегляд |
Опис
Враховуючи актуальність проблеми, її недостатню розробку, у своєму дослідженні ми поставили за мету вивчити стильові особливості саморегуляції поведінки студентів-педагогів та з’ясувати місце регульторно-особистісних властивостей у стильовій організації свідомої саморегуляції довільної активності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 07 Лист 2013 08:13 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 04:56 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10080 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |