Стильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителів

Сидоренко, Н. І. (2005) Стильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителів. Вісник Харківського університету. с. 136-140.

[img]
Перегляд
Text
Download (73kB) | Перегляд

Опис

Враховуючи актуальність проблеми, її недостатню розробку, у своєму дослідженні ми поставили за мету вивчити стильові особливості саморегуляції поведінки студентів-педагогів та з’ясувати місце регульторно-особистісних властивостей у стильовій організації свідомої саморегуляції довільної активності.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 07 Лист 2013 08:13
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10080

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу