Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності

Ковальчук, О. А. (2013) Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Text
Download (313kB)

Опис

Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Проаналізовано сутність і взаємозв’язок базових понять дослідження; наукові підходи, вимоги до організації позааудиторної діяльності, її напрями реалізації, принципи, функції, завдання. Теоретично розроблено модель професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній діяльності. Науково обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов і технології професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній роботі. Визначено компоненти, критерії та рівні готовності майбутнього вчителя математики до професійної самореалізації. Основні результати експериментальної роботи впроваджено в навчально-виховний процес вищих навчальних закладів

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: становлення, професійне становлення вчителя математики, позааудиторна діяльність, педагогічні умови
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 22 Січ 2014 10:46
Останні зміни: 26 Серп 2016 20:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10470

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу