ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ

Сідун, М. М. (2013) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНИХ СИТУАЦІЙ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Text
Download (220kB)

Опис

Дисертацію присвячено актуальній проблемі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи з використанням навчальних ситуацій. Проаналізовано стан її дослідженості в педагогічній теорії та практиці. Теоретично обґрунтовано модель формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи засобами навчальних ситуацій, результатом реалізації якої є сформована професійна компетентність. Здійснено класифікацію навчальних ситуацій, типових для діяльності вчителя зазначеного напряму. Визначено критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. Експериментально перевірено ефективність авторської технології. Доведено, що формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи може бути ефективним за умов: створення розвивального середовища; забезпечення ситуативного спрямування змісту професійно орієнтованих дисциплін; системного використання педагогічної діагностики у навчальному процесі; уведення спецкурсу «Ситуативне спрямування процесу навчання іноземної мови в початковій школі» та ситуативних завдань до змісту програм педагогічних практик.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: педагогічний процес, професійна підготовка, професійна компетентність, педагогічні умови, розвивальне середовище, навчальна ситуація, модель формування професійної компетентності
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 22 Січ 2014 14:06
Останні зміни: 17 Бер 2014 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10475

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу