СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Романова Г. М. (2013) СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 88–95. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (322kB) | Preview

Анотація

У статті визначено та обґрунтовано чотири ключових стратегії індивідуально-стильового проектування навчальних технологій, які обумовлені стилістичними особливостями викладачів та виявляють певні домінанти у цій діяльності: конструктивну (''навчальні цілі як заплановані результати – зміст навчання''), процесуальну (''сутність навчальної діяльності – конкретизовані навчальні цілі – алгоритм діяльності''), концептуальну (''загальні цілі – визначення результатів діяльності та контролю за їх досягненням''), гуманістичну (''цілі щодо розвитку особистості студентів – мотивування студентів до навчання'').

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: навчальні технології, стратегії індивідуально-стильового проектування, домінанти
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Лют 2014 08:47
Оновлення: 15 Серп 2015 05:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10646

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу