СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Романова, Г. М. (2013) СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 88-95. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (322kB) | Перегляд

Опис

У статті визначено та обґрунтовано чотири ключових стратегії індивідуально-стильового проектування навчальних технологій, які обумовлені стилістичними особливостями викладачів та виявляють певні домінанти у цій діяльності: конструктивну (''навчальні цілі як заплановані результати – зміст навчання''), процесуальну (''сутність навчальної діяльності – конкретизовані навчальні цілі – алгоритм діяльності''), концептуальну (''загальні цілі – визначення результатів діяльності та контролю за їх досягненням''), гуманістичну (''цілі щодо розвитку особистості студентів – мотивування студентів до навчання'').

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: навчальні технології, стратегії індивідуально-стильового проектування, домінанти
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 19 Лют 2014 08:47
Останні зміни: 15 Серп 2015 05:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10646

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу