Романова, Г. М.
(2013)
СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72).
с. 88-95.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті визначено та обґрунтовано чотири ключових стратегії індивідуально-стильового
проектування навчальних технологій, які обумовлені стилістичними особливостями викладачів та
виявляють певні домінанти у цій діяльності: конструктивну (''навчальні цілі як заплановані результати
– зміст навчання''), процесуальну (''сутність навчальної діяльності – конкретизовані навчальні цілі –
алгоритм діяльності''), концептуальну (''загальні цілі – визначення результатів діяльності та контролю
за їх досягненням''), гуманістичну (''цілі щодо розвитку особистості студентів – мотивування
студентів до навчання'').
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |