ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА

Мартусь, А. В. (2014) ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. с. 520-523.

[img]
Перегляд
Text
Download (351kB) | Перегляд

Опис

Дидактичні ігри є не лише дієвим засобом формування екологічних знань, умінь та навичок молодших школярів, а й знаряддям вироблення правил поводження в довкіллі, щой повинно стати одним з головних важелів у забезпеченні екологічної освіти молодших школярів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дидактичні ігри, вчитель, природознавство, молодший школяр, довкілля,програма курсу
Теми: Q Наука > QH Природознавство > QH301 Біологія
Q Наука > QK Ботаніка
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття
Користувач, що депонує: лаборант Людмила Остапенко
Дата внесення: 07 Квіт 2014 07:03
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10841

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу