Мазур, Ю. Я.
(2014)
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73).
с. 136-140.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті на основі аналізу поглядів вітчизняних та зарубіжних науковців, психологів узагальнено
основні підходи до трактування понять "уміння" та "навичка". Нами досліджено психологічні
особливості формування професійно значущих умінь і навичок майбутніх учителів початкової школи, як
одна з цілей навчально-виховного процесу. Особливу увагу зосереджено на дослідженні теорії
поетапного формування дій, умінь і навичок, запропонованої психологами П. Гальперіном та
К. Платоновим. У результаті опрацювання теоретичного матеріалу нами виявлено відмінності у
методиці їх формування.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |