Янчук, Н. В. (2008) Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій підготовці майбутнього вчителя-словесника. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога: Матеріали регіональної науково-практичної конференції (1). с. 37-40.
|
Text
Download (123kB) | Перегляд |
Опис
У статті досліджується проблема фахової підготовки майбутнього вчителя у контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | лексика, фразеологія, функціонально-комунікативний підхід |
Теми: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання |
Користувач, що депонує: | lab Zhanna Gan'ko |
Дата внесення: | 19 Черв 2014 09:47 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 07:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11727 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |