Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій підготовці майбутнього вчителя-словесника

Янчук, Н. В. (2008) Роль функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології у фаховій підготовці майбутнього вчителя-словесника. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога: Матеріали регіональної науково-практичної конференції (1). с. 37-40.

[img]
Перегляд
Text
Download (123kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджується проблема фахової підготовки майбутнього вчителя у контексті функціонально-комунікативного підходу до вивчення лексики і фразеології.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: лексика, фразеологія, функціонально-комунікативний підхід
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української мови та методики її навчання
Користувач, що депонує: lab Zhanna Gan'ko
Дата внесення: 19 Черв 2014 09:47
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11727

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу