МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ

Собченко, Д. (2014) МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ РИНКІВ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 113-115.

[img]
Перегляд
Text
Download (214kB) | Перегляд

Опис

Актуальність дослідження зумовлена поглибленням теоретичних пошуків стратегій маркетингу в сучасних умовах глобалізації

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 25 Черв 2014 12:29
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11818

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу