МЕТОДИ ТА ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ЕКОНОМІКИ

Бенедюк, С. (2014) МЕТОДИ ТА ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ЕКОНОМІКИ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвуз івської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 58-60.

[img]
Перегляд
Text
Download (440kB) | Перегляд

Опис

Позакласна робота визначається як складова частина навчально-виховної роботи школи, як одна з форм організації дозвілля учнів. Вона буває різноманітною за змістом і формами. Нові вимоги: орієнтуватися у плані різноманітної економічної інформації, вміло оперувати категоріями та постулатами ринкової економіки

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 25 Черв 2014 12:33
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11823

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу