Харчук, Д. (2014) ЄВРОМАРКЕТИНГОВИЙ КОМПЛЕКС КОМУНІКАЦІЙ. Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.: матеріали міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції. с. 115-117.
|
Text
Download (289kB) | Перегляд |
Опис
Єврокомунікація є засобом просування, метою якого є налагодження безпосереднього контакту з євроспоживачем як із кінцевим, так і з посередником. У межах комунікації виокремлюють: особистий продаж; торги; виставки; та елементи маркетингу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата внесення: | 26 Черв 2014 08:22 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 07:13 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11832 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |