ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Плахотнюк Н. П. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. – Зб. статей, 5 (42). С. 113–120.

[img]
Preview
Текст
Download (357kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена виокремленню переваг навчально-ігрового проектування як інтерактивної дидактичної технології. Визначено педагогічні можливості навчально-ігрового проектування в процесі професійної підготовки майбутніх учителів: створення середовища творчого пошуку, формування критичного мислення, реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та студентів, використання дидактичного потенціалу навчально-педагогічних ігор під час розробки та презентації навчально-ігрових проектів

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: навчально-ігрове проектування, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, педагогічна гра
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 27 Лип 2014 10:40
Оновлення: 15 Серп 2015 07:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11970

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу