Батицька, А. А.
(2014)
Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами.
Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш., 1.
с. 34-38.
Опис
Рекламний дискурс набуває все більшого значення у контексті розвитку та функціонування не тільки індустрії та маркетингу, але й суспільства загалом. Рекламний дискурс — це текст, обумовлений ситуацією рекламного спілкування. Реклама — невід'ємна частина життя. Вона впливає на підсвідомость і викликає інтерес та зацікавлення споживача, провокуючи у нього бажання придбати рекламований товар.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
Рекламний дискурс, реклама, гіпербола, мейозис, літота, метонімія, синекдоха, перифраз, евфимізм, метафора, антономазія, персоніфікація, алегорія, іронія, епітет, порівняння, синоніми-замісники, антитеза, оксюморон,градація, антиклімакс, каламбур, зевгма |
Теми: |
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: |
Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: |
О.І. Янчук
|
Дата внесення: |
27 Лип 2014 11:13 |
Останні зміни: |
15 Серп 2015 07:27 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12016 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |