Батицька А. А.
(2014)
Стилістичні семасіологічні ресурси англомовної реклами.
Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш., 1.
С. 34–38.
Анотація
Рекламний дискурс набуває все більшого значення у контексті розвитку та функціонування не тільки індустрії та маркетингу, але й суспільства загалом. Рекламний дискурс — це текст, обумовлений ситуацією рекламного спілкування. Реклама — невід'ємна частина життя. Вона впливає на підсвідомость і викликає інтерес та зацікавлення споживача, провокуючи у нього бажання придбати рекламований товар.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
Рекламний дискурс, реклама, гіпербола, мейозис, літота, метонімія, синекдоха, перифраз, евфимізм, метафора, антономазія, персоніфікація, алегорія, іронія, епітет, порівняння, синоніми-замісники, антитеза, оксюморон,градація, антиклімакс, каламбур, зевгма |
Класифікатор: |
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: |
Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: |
Користувачі 2540 не знайдено. |
Дата подачі: |
27 Лип 2014 11:13 |
Оновлення: |
15 Серп 2015 07:27 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12016 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |