Розвиток у старших дошкільників творчих здібностей засобами образотворчої діяльності

Козел О. С., Коновальчук І. І. (2014) Розвиток у старших дошкільників творчих здібностей засобами образотворчої діяльності. ЖДУ ім. І. Франка.

[img]
Preview
Текст
Download (196kB) | Preview

Анотація

Методи дослідження: теоретичні: аналіз і синтез,індукція, дедукція, порівняння, класифікація; емпіричні: спостереження, бесіди, аналіз творчих робіт дітей; методи обробки та інтерпретація результатів дослідження. Експериментальна база дослідження. Дослідно-експериментальна робота проводилась у старшій групі Житомирського дошкільного навчального закладу № 66. Вибірка становить 20 дітей. Теоретичне значення дослідження: уточнено зміст понять “здібності”, “творчі здібності” ; виділено зміст і структуру творчих здібностей; конкретизовано особливості розвитку творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку в процесі образотворчої діяльності; обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку творчих здібностей засобами образотворчої діяльності; визначені критерії, показники та дана якісна характеристика рівнів розвитку творчих здібностей старших дошкільників; створено модель розвитку творчих здібностей у процесі образотворчої діяльності.

Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4431 не знайдено.
Дата подачі: 05 Вер 2014 11:03
Оновлення: 15 Серп 2015 08:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12350

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу