Карпенко, Є. М. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
Text
Download (231kB) |
Опис
У роботі здійснено дослідження проблеми формування інформаційно-аналітичних умінь; уточнено базові поняття дослідження; представлено авторське бачення типології інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов. Обґрунтовано, що ефективне формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки можливе за наявності комплексу педагогічних умов: психолого-педагогічних, методичних, організаційних, технологічних. У дослідженні представлено модель формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Доведено, що впровадження в практику навчально-виховного процесу вищої школи моделі формування інформаційно-аналітичних умінь та забезпечення визначеного комплексу педагогічних умов сприяло підвищенню рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | фахова підготовка майбутніх учителів, інформаційно-аналітичні уміння, педагогічні умови, модель формування інформаційно-аналітичних умінь |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 09 Вер 2014 13:17 |
Останні зміни: | 09 Вер 2014 13:24 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12459 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |