Радченко, Т. А. (2014) ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРІЇ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
Text
Download (201kB) |
Опис
Дисертація присвячена дослідженню принципів полікультурної організації навчального процесу в університетах Швейцарії. На основі аналізу культурно-соціальних й педагогічних умов становлення полікультурності вищої освіти Швейцарії охарактеризовано соціально-політичний устрій держави та надбання педагогічної освіти і науки щодо розвитку діалогу культур. Визначено особливості полікультурної підготовки абітурієнтів швейцарських ВНЗ в системі шкільної освіти. Розкрито особливості полілінгвального простору ВНЗ Швейцарії як сприятливого середовища для полікультурної освіти і професійної підготовки. Охарактеризовано шляхи реалізації Болонської декларації в полікультурному просторі швейцарських університетів. Окреслено можливості застосування ідей швейцарського досвіду організації навчального процесу у вищих навчальних закладах України.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | полікультурність, полілінгвальність, полікультурна освіта, вища освіта, університет, організація навчального процесу, мова навчання, Швейцарія. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: | Руслана Іщук |
Дата внесення: | 10 Вер 2014 06:56 |
Останні зміни: | 10 Вер 2014 07:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12479 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |