Теоретичні та методичні підходи до навчання обдарованих дітей у Російській Федерації

Антонова О. Є. (2006) Теоретичні та методичні підходи до навчання обдарованих дітей у Російській Федерації. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. пр.. С. 186–189.

[img]
Preview
Текст
Download (339kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 22 Вер 2014 09:54
Оновлення: 15 Серп 2015 08:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12632

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу