Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців

Денисевич О. В. (2011) Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців. МОВА І КУЛЬТУРА (Науковий журнал), ІІ. С. 189–194.

[img]
Preview
Текст
Download (414kB) | Preview

Анотація

У статті порушується проблема визначення поняття рекламної лексики, формування відповідного фрагмента мовної картини світу українців. Розглядається питання формування стимульного списку для проведення асоціативного експерименту. Проаналізовано асоціативне поле стимулу реклама.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рекламна лексика, мовна картина світу, асоціативний експеримент, стимул, реакція
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 22 Вер 2014 10:30
Оновлення: 15 Серп 2015 08:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12739

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу