Денисевич О. В. (2011) Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців. МОВА І КУЛЬТУРА (Науковий журнал), ІІ. С. 189–194.
|
Текст
Download (414kB) | Preview |
Анотація
У статті порушується проблема визначення поняття рекламної лексики, формування відповідного фрагмента мовної картини світу українців. Розглядається питання формування стимульного списку для проведення асоціативного експерименту. Проаналізовано асоціативне поле стимулу реклама.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | рекламна лексика, мовна картина світу, асоціативний експеримент, стимул, реакція |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 22 Вер 2014 10:30 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:13 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12739 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |