Денисевич, О. В. (2011) Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців. МОВА І КУЛЬТУРА (Науковий журнал), ІІ. с. 189-194.
|
Text
Download (414kB) | Перегляд |
Опис
У статті порушується проблема визначення поняття рекламної лексики, формування відповідного фрагмента мовної картини світу українців. Розглядається питання формування стимульного списку для проведення асоціативного експерименту. Проаналізовано асоціативне поле стимулу реклама.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | рекламна лексика, мовна картина світу, асоціативний експеримент, стимул, реакція |
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач, що депонує: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата внесення: | 22 Вер 2014 10:30 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 08:13 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12739 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |