Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців

Денисевич, О. В. (2011) Проблеми дослідження рекламної лексики у мовній картині світу українців. МОВА І КУЛЬТУРА (Науковий журнал), ІІ. с. 189-194.

[img]
Перегляд
Text
Download (414kB) | Перегляд

Опис

У статті порушується проблема визначення поняття рекламної лексики, формування відповідного фрагмента мовної картини світу українців. Розглядається питання формування стимульного списку для проведення асоціативного експерименту. Проаналізовано асоціативне поле стимулу реклама.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: рекламна лексика, мовна картина світу, асоціативний експеримент, стимул, реакція
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Виктория Игоревна Пустохина
Дата внесення: 22 Вер 2014 10:30
Останні зміни: 15 Серп 2015 08:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12739

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу