Вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ на основі текстів професійного спрямування

Сорока, М. В. (2014) Вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ на основі текстів професійного спрямування. ЖДУ ім. І. Франка.

[img]
Перегляд
Text (Дипломна робота)
Download (326kB) | Перегляд

Опис

Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні і розробці методики використання фахових текстів на заняттях з англійської мови для розвитку лексичних вмінь та навичок студентів немовних ВНЗ. Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань: • проаналізувати вимоги до іншомовної підготовки майбутніх фахівців немовного профілю у сучасному суспільстві; • охарактеризувати тексти професійного спрямування як засіб розвитку лексичних вмінь; • дати визначення поняттю лексичні вміння, розкрити його суть, охарактеризувати лексичну компетенцію, проаналізувати лінгвістичні та психологічні особливості її формування; • розробити систему вправ з використанням фахових текстів для вдосконалення лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ; • експериментально перевірити ефективність запропонованої методики. Об’єктом дослідження є процес формування та розвитку лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ за допомогою текстів професійного спрямування. Предметом дослідження є методика застосування фахових текстів для розвитку лексичної компетенції студентів немовних ВНЗ.

Тип елементу : Інший
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 08 Жов 2014 05:53
Останні зміни: 15 Серп 2015 08:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12960

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу