Критерії та рівні фізкультурно-оздоровчих компетентностей випускників вищих навчальних закладів

Грибан, Г. П. (2013) Критерії та рівні фізкультурно-оздоровчих компетентностей випускників вищих навчальних закладів. Слобожанський науково-спортивний вісник (5(38)). с. 78-81. ISSN 1991-0177

[img]
Перегляд
Text
Download (576kB) | Перегляд

Опис

Установлено критерії та рівні готовності студентів вищих навчальних закладів до життєдіяльності з навчальної дисципліни «Фізичне виховання». Розглянуто фізкультурно-оздоровчі компетентності студентів у фізичному вихованні. Основними критеріями готовності майбутніх фахівців до впровадження засобів фізичної культури в життєдіяльність визначені мотиваційний, когнітивний і діяльнісний. Фізкультурно-оздоровчі компетентності студентів оцінено за високим, достатнім, середнім і низьким рівнями. Для формування у студентів власної фізичної культури, оволодіння загальними компетентностями у фізкультурно-оздоровчій діяльності запропоновані виховні, освітні і оздоровчі завдання навчально-виховного процесу з фізичного виховання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичного виховання та спортивного вдосконалення
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 15 Жов 2014 10:50
Останні зміни: 15 Серп 2015 08:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13104

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу