Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра

Максимова, О. О. (2014) Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра. Нові технології навчання: наук.-пед. зб. (81). с. 49-52.

[img]
Перегляд
Text
Download (304kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізується поняття «особистісний потенціал молодшого школяра», подається опис характерних для даного вікового періоду змін у психічній, інтелектуальній, комунікативній сферах. Розглядаються педагогічні умови оптимального розкриття потенцій дитини.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Анна Єфімова
Дата внесення: 24 Жов 2014 13:27
Останні зміни: 15 Серп 2015 09:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13324

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу