Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура

Смагін, І. І. (2014) Суспільствознавча компетентність учнів: поняття, зміст, структура. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 39-44. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (246kB) | Перегляд

Опис

У статті запропоновано визначення змісту понять "суспільствознавча галузева компетентність" і "суспільствознавча предметно-курсова компетентність" та з’ясовано структуру цих компетентностей. Зроблено висновок про те, що формування компонентів галузевої та предметно- курсових суспільствознавчих компетентностей має здійснюватися з урахуванням таких змістових ліній: людина у самоусвідомленні власної сутності; людина у взаємодії із людьми і природою; людина в професійній діяльності і громадянській активності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: суспільствознавство, компетентність, освітній стандарт
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 11 Лист 2014 14:14
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:09
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13917

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу