Шехавцова, С. О.
(2014)
Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно-
педагогічної діяльності в університеті.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76).
с. 104-108.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено проблему формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної
діяльності в університеті. З’ясовано, що в педагогічній науці немає однозначної відповіді на питання про
критерії та показники суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. В
статті теоретично обґрунтовано такі характеристики суб’єктності студентів до професійно-
педагогічної діяльності, які підлягають спостереженню, виміру та аналізу отриманих результатів. У
ході дослідження нами було виокремлено такі критерії: потребнісно-мотиваційний критерій сфери
особистості студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до
самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до
самовиховання та саморозвитку та рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття
студентом суб’єктності до саморефлексії.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |