Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті

Шехавцова, С. О. (2014) Критерії та показники формування суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності в університеті. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (76). с. 104-108. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (210kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено проблему формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. З’ясовано, що в педагогічній науці немає однозначної відповіді на питання про критерії та показники суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. В статті теоретично обґрунтовано такі характеристики суб’єктності студентів до професійно- педагогічної діяльності, які підлягають спостереженню, виміру та аналізу отриманих результатів. У ході дослідження нами було виокремлено такі критерії: потребнісно-мотиваційний критерій сфери особистості студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до самовиховання та саморозвитку та рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття студентом суб’єктності до саморефлексії.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: суб’єктність студента, професійно-педагогічна діяльність, самоосвіта, саморозвиток, саморефлексія
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 12 Лист 2014 08:20
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13935

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу