Інноваційна культура як система взаємозв’язку зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства

Вікарчук, О. І. (2014) Інноваційна культура як система взаємозв’язку зовнішнього і внутрішнього середовища підприємства. Економіка.Управління. нновації (1 (11)). с. 25-36.

[img]
Перегляд
Text
Download (152kB) | Перегляд

Опис

В статті розглянуті характерні особливості управлінських підходів до формування інноваційної культури. Особливу увагу приділено людському капіталу у сучасному соціумі та розвитку високої культури між учасниками економічних відносин. Сформовані та визначені головні завдання інноваційної культури, що знайшли концентроване впровадження через функції, структуру і фактори ділової активності підприємства. Обґрунтовані основні моменти впливу інноваційної культури на зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура, ідеологія управління, людський капітал, нововведення, культура,інноваційна культура
Теми: H Соціальні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 02 Груд 2014 07:35
Останні зміни: 15 Серп 2015 10:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14205

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу