Бренд як фактор іміджової політики

Данильчук Л. О. (2006) Бренд як фактор іміджової політики. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. С. 79–81.

[img] Текст
Download (34kB)
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: професор Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 07 Груд 2014 13:57
Оновлення: 07 Груд 2014 13:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14354

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу