Григор’єва, Т. Ю. (2013) Роль мотивації у навчанні іноземних мов дорослих. Наука і освіта у глобалізованому світі: традиції, сьогодення, перспективи: матеріали міжн. науково-практ. конф., 17-18 жовтня 2013 р.. с. 58-65.
|
Text
Download (336kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянуто два незалежних фактори, які сприяють вивченню іноземної мови дорослими, – здібності і мотивація.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | здібності, мотивація |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: | О.І. Янчук |
Дата внесення: | 22 Груд 2014 11:29 |
Останні зміни: | 22 Груд 2014 11:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14742 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |