Особливості комплексу вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання

Пащук, В. С., Войналович, Л. П. (2006) Особливості комплексу вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання. Навчай і навчайся: (укр., англ. та німецькою мовами): Збірник науково-методичних матеріалів, 6. с. 67-73.

[img]
Перегляд
Text
Download (260kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто комплекс вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: диференційоване навчання, теорієя домінуючих здібностей, діалог-обговорення, комплекс вправ
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: О.І. Янчук
Дата внесення: 22 Груд 2014 14:14
Останні зміни: 22 Груд 2014 14:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14812

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу