Пащук, В. С., Войналович, Л. П. (2006) Особливості комплексу вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання. Навчай і навчайся: (укр., англ. та німецькою мовами): Збірник науково-методичних матеріалів, 6. с. 67-73.
|
Text
Download (260kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглянуто комплекс вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | диференційоване навчання, теорієя домінуючих здібностей, діалог-обговорення, комплекс вправ |
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач, що депонує: | О.І. Янчук |
Дата внесення: | 22 Груд 2014 14:14 |
Останні зміни: | 22 Груд 2014 14:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14812 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |