Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості комплексу вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання

Пащук В. С., Войналович Л. П. (2006) Особливості комплексу вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання. Навчай і навчайся: (укр., англ. та німецькою мовами): Збірник науково-методичних матеріалів. Т. 6. С. 67–73.

[thumbnail of 7_пащук__войналович.pdf]
Preview
Текст
7_пащук__войналович.pdf

Завантажити (260kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто комплекс вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: диференційоване навчання, теорієя домінуючих здібностей, діалог-обговорення, комплекс вправ
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 22 Груд 2014 14:14
Оновлення: 22 Груд 2014 14:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/14812
ДСТУ 8302:2015: Пащук В. С., Войналович Л. П. Особливості комплексу вправ для формування у студентів початкового ступеня мовного факультету вміння вести діалог-обговорення за умов диференційованого навчання. Навчай і навчайся: (укр., англ. та німецькою мовами): Збірник науково-методичних матеріалів. 2006. Т. 6. С. 67–73.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу