Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи

Буханевич, Н. В. (2007) Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи. Професіоналізм педагога у контексті Європейського вибору України.:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції"Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України", 2. с. 8-11.

[img]
Перегляд
Text
Download (369kB) | Перегляд

Опис

В цій статті розглядаються питання контролю та оцінки знань учнів в навчально-виховній діяльності школи, рівень самостійності та активності учнів в навчальному процесі, встановлення ефективності методів, форм та способів їх навчання, наведені приклади застосування усної та письмової перевірки знань учнів

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Контроль, навички, оцінка, уміння
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач, що депонує: Кафедра охорони праці та цивільної безпеки
Дата внесення: 04 Лют 2015 13:30
Останні зміни: 04 Лют 2015 13:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15312

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу