Порівняльний аналіз дидактичних моделей модульного навчання

Іванцова, О. П. (2007) Порівняльний аналіз дидактичних моделей модульного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). с. 94-98.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (125kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається новітня технологія навчання – модульно-рейтингова. Пропонуються різні моделі запровадження такої системи: американська, німецька, литовська, російська та українська. Розглядаються їх основні характеристики. Описуються характеристики модульно-рейтингової системи навчання, визначені розробниками різних версій.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач, що депонує: Т.П. Войтко
Дата внесення: 25 Лист 2008 11:51
Останні зміни: 14 Серп 2015 15:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1536

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу