Прагмалінгвістичний аспект рекламного дискурсу

Романюк, С. К. (2009) Прагмалінгвістичний аспект рекламного дискурсу. Слов’янський вісник: зб. наук. праць. Серія “Філологічні науки”. – Рівне: Редакційно-видавничий центр Рівненського інституту слов'янознавства Київського славістичного університету, Вип. 8.

[img]
Перегляд
Text
Download (245kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Dmytro D Y Bilinsky
Дата внесення: 18 Лют 2015 12:07
Останні зміни: 18 Лют 2015 12:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15664

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу