Дискурсивные стратегии и тактики воздействия на подсознание адресата американской коммерческой журнальной рекламы

Романюк С. К. (2012) Дискурсивные стратегии и тактики воздействия на подсознание адресата американской коммерческой журнальной рекламы. Вестник Кузбасской государственной педагогической академии. – Раздел “Филологические науки”. – №11 (25).

[img]
Preview
Текст
Download (424kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2015 12:08
Оновлення: 18 Лют 2015 12:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15675

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу