Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата

Романюк С. К. (2014) Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата. Наукові записки. Серія Філологічна. Випуск 44. – Острог: Національний університет «Острозька академія».

[img]
Preview
Текст
Download (288kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Користувачі 4553 не знайдено.
Дата подачі: 18 Лют 2015 12:08
Оновлення: 18 Лют 2015 12:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15676

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу