Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата

Романюк, С. К. (2014) Аксіологічний аспект американської комерційної реклами: цінності, потреби та мотиви адресата. Наукові записки. Серія Філологічна. Випуск 44. – Острог: Національний університет «Острозька академія».

[img]
Перегляд
Text
Download (288kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: Dmytro D Y Bilinsky
Дата внесення: 18 Лют 2015 12:08
Останні зміни: 18 Лют 2015 12:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15676

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу