Пріоритетність використання алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників

Задорожна, О. Р. (2014) Пріоритетність використання алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки юних фехтувальників. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. с. 27-29. ISSN УДК 796.011

[img]
Перегляд
Text
Download (544kB) | Перегляд

Опис

Визначено ефективність алгоритмізованих навчально-ігрових засобів теоретичної підготовки при вивченні матеріалу за окремими інформаційними блоками на етапі попередньої базової підготовки у фехтуванні упродовж макроциклу. Встановлено, що універсальними навчально-ігровими засобами теоретичної підготовки є тренажер «ТТТ» та «Асоціації».

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: теоретична підготовка, фехтування, алгоритмізовані засоби.
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with email kaf.fiz.vyh@gmail.com
Дата внесення: 27 Лют 2015 13:44
Останні зміни: 27 Лют 2015 13:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/15916

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу