Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов

Литньова Т. В. (2007) Контент-аналіз понятійного змісту цільового компонента навчання іноземних мов. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). С. 80–84. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (124kB) | Preview

Анотація

У статті здійснюється контент-аналіз дефініцій термінів "ціль", "задача" у методичній літературі та програмах з іноземних мов для середніх шкіл з метою розмежування суміжних понять. Аналіз ґрунтується на конкретно-історичному підході. Розкривається зміст цілей навчання іноземних мов відповідно до проекту державного освітнього стандарту.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач: А.В. Крисан
Дата подачі: 18 Лист 2008 10:50
Оновлення: 22 Серп 2015 12:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1606

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу