Довгань, Л. І. (2007) Етапи розвитку концепцій морального виховання у педагогіці США (60 ті роки ХХ – початок ХХІ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). с. 106-110.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (143kB) | Перегляд |
Опис
У статті визначено та проаналізовано етапи й тенденції розвитку концепцій морального виховання особистості в сучасній педагогічній науці США у період із 60-х років ХХ до початку ХХІ століття в контексті соціальних, політичних та економічних трансформацій суспільства.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати) |
Користувач, що депонує: | Т.О. Книш |
Дата внесення: | 18 Лист 2008 10:48 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 16:20 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1617 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |