Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій

Дуплійчук, О. М. (2015) Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій. PhD thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

[img]
Перегляд
Text
Download (5MB) | Перегляд

Опис

Дисертація присвячена дослідженню актуальної проблеми професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, розкрито наукові підходи до визначення змісту та структури окресленого феномену. Здійснено аналіз базових понять дослідження. Обґрунтовано структуру, критерії та показники готовності майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність авторської моделі шляхом упровадження у навчальний процес спецкурсу «Використання проектно-комунікативних технологій у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів-філологів»; проаналізовано результати констатувального та формувального етапів експерименту; визначено перспективні напрями подальших наукових пошуків.

Тип елементу : Дисертація (PhD)
Ключові слова: проектно-комунікативна діяльність, проектно-комунікативні технології, професійно-педагогічна підготовка, готовність до застосування проектно-комунікативних технологій, підготовка майбутніх учителів-філологів до застосування проектно-комунікативних технологій
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 08 Квіт 2015 07:28
Останні зміни: 07 Бер 2016 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16823

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу