Соціальна реклама як ресурс розвитку територіальних громад.

Корженко Віталія (2015) Соціальна реклама як ресурс розвитку територіальних громад. Актуальні проблеми соціальної сфери : [збірник наукових робіт викладачів і студентів / за заг. ред. Н.П. Павлик]. — Житомир : Вид-во Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2015. — Вип. 4. — 158 с. (4). С. 51–53.

[img]
Preview
Текст
Download (352kB) | Preview

Анотація

Про соціальну рекламу як ресурс розвитку територіальних громад.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: С. М. Коляденко
Дата подачі: 09 Квіт 2015 09:28
Оновлення: 07 Бер 2016 01:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16847

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу