Інтерактивні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи

Дубравська, Н. М., Данилюк, К. В. (2015) Інтерактивні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та педагоічної освіти:збірник науково-методичних праць. с. 206-209.

[img]
Перегляд
Text
Download (350kB) | Перегляд

Опис

Актуальність дослідження. Модернізація навчально-виховного процесу на сучасному етапі сприяє формуванню та розвитку творчої особистості, спроможної повноцінно реалізуватись в житті. Одним із кроків підвищення ефективності уроків є впровадження разом із традиційними методами навчання інтерактивних технологій. Життя доводить, що в складних умовах, які постійно змінюються, найкраще орієнтується, приймає рішення, працює людина творча, гнучка, креативна, здатна до генерування і використання нового (нових ідей, задумів, нових підходів та рішень). Це людина, яка володіє певним переліком якостей, а саме: рішучістю, вмінням не зупинятися на досягнутому, сміливістю мислення, вмінням бачити за межі того, що бачать сучасники і бачили попередники. На сучасному етапі модернізація навчально-виховного процесу покликана сприяти формуванню та розвитку творчої особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті. Для цього їй потрібні певні навички: думати, розуміти сутність речей, аналізувати, осмислювати ідеї, шукати потрібну інформацію, тлумачити її, застосовувати за певних умов. Мета статті полянає у вивченні особливостей використання інтерактивних технологій навчання у розвитку творчих здібностей учнів початкової школи.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Баргілевич
Дата внесення: 14 Квіт 2015 08:27
Останні зміни: 14 Квіт 2015 08:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16913

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу