Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів

Андрушко, А. (2015) Сарафанний маркетинг як спосіб стимулювання продажів. Матеріали VІ Міжвузівської студентської науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.». с. 44-47.

[img]
Перегляд
Text
Download (258kB) | Перегляд

Опис

Рушійна сила інновацій та нововведень змушує швидше, продуктивніше та ефективніше функціонувати сферу маркетингової діяльності підприємства. Створення нових видів маркетингу підштовхує до стрімкого розвитку маркетингової діяльності підприємства та інших його підрозділів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: сарафанний маркетинг, маркетинг, стимулювання.
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 12 Трав 2015 07:15
Останні зміни: 22 Трав 2015 15:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17223

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу