Завалевський, Ю. І.
(2015)
Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77).
с. 84-76.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто поняття конкурентоспроможності вчителя за умов практичної інноваційної діяльності. Висвітлено аналіз теоретико-методологічних аспектів формування системи конкурентоспроможного вчителя. Обґрунтовано концептуально-технологічну модель формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця, її компоненти і технологічність. Виявлено, що сьогодні педагогу необхідні такі якості, які відповідають інтеграційним критеріям: педагогічній майстерності; комунікативному мистецтву; володінню новими педагогічними технологіями; інноваційній педагогічній діяльності; творчому пошуку нових підходів до навчання і виховання учнів
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |