Виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів: до проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань

Миколаєнко, Н. М. (2015) Виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів: до проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). с. 149-152. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (188kB) | Перегляд

Опис

У статті зроблено спробу дослідити виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів. Визначено культурно-просвітницький та комерційний характер книжкових виставок і ярмарок. Охарактеризовано важливість взаємної співпраці рецензентів (учителів, методистів, фахівців видавничої продукції, авторів), споживачів (навчальні заклади, бібліотеки, сім’ї тощо) та продуцентів (видавництва, видавничі фірми тощо) для формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Окреслено перспективу книжкових заходів у популяризації дитячих освітніх видань

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: виставки, ярмарки, книжкові заходи, професійна культура, майбутні редактори дитячих освітніх видань
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 13 Трав 2015 12:01
Останні зміни: 10 Вер 2015 18:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17278

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу