Виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів: до проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань

Миколаєнко Н. М. (2015) Виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів: до проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (77). С. 149–152. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (188kB) | Preview

Анотація

У статті зроблено спробу дослідити виставки та ярмарки як основні форми реалізації книжкових заходів. Визначено культурно-просвітницький та комерційний характер книжкових виставок і ярмарок. Охарактеризовано важливість взаємної співпраці рецензентів (учителів, методистів, фахівців видавничої продукції, авторів), споживачів (навчальні заклади, бібліотеки, сім’ї тощо) та продуцентів (видавництва, видавничі фірми тощо) для формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Окреслено перспективу книжкових заходів у популяризації дитячих освітніх видань

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: виставки, ярмарки, книжкові заходи, професійна культура, майбутні редактори дитячих освітніх видань
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 13 Трав 2015 12:01
Оновлення: 10 Вер 2015 18:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/17278

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу